Accepterad AMO | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AMO

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmad

Vad är ditt discord namn? amo5799

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dante El Santos, 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kriminell,Streng,arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dante var en liten pojke som bodde i Mexiko. Han levde ett ganska vanligt liv, även om hans pappa ofta var borta och verkade hemlighetsfull. Vad Dante inte visste var att hans pappa var djupt inne i den kriminella världen. En dag kom sanningen fram. Dante fick veta att hans pappa hade blivit gripen för mord och satt i fängelse. Hela hans värld vändes upp och ner. Från den dagen ändrades allt. Dante bestämde sig för en sak han skulle göra allt för att få ut sin pappa ur fängelset.Men för att lyckas behövde han bli stark, få makt och bygga upp ett eget gäng. Det var då han bestämde sig för att lämna sin hemstad och flytta till Univestaden. Det var en plats där allt kunde hända lagligt eller olagligt.I Univestaden började Dante med småjobb. Han lärde känna folk, byggde kontakter och såg vilka som kunde vara lojala. Han pratade inte mycket om sin plan, men varje steg han tog förde honom närmare målet att bli mäktig nog att ta sin pappa ut ur fängelse

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker det är riktigt kul att rollspela och komma på nya karaktärer med egna berättelser. Jag håller mig till min roll och försöker alltid göra RP så roligt och spännande som möjligt för alla som är med. Jag har lätt för att samarbeta med andra och följer alltid serverns regler. Jag spelar gärna olika typer av roller och tycker om både seriösa och mer avslappnade scener. För mig handlar det inte om att vinna, utan om att skapa bra och minnesvärda stunder tillsammans med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för den andra spelarens skull betyder att man inte alltid behöver försöka vinna själv. Ibland är det bättre att låta den andra lyckas i scenen, så att det blir roligare för båda. Det handlar inte om att förlora på ett dåligt sätt, utan om att göra spelet mer spännande och kännas mer på riktigt. T.ex att erkänna för polisen i vissa tillfället eller istället för att köra iväg polisen hela tiden så kan man lämna in säg själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, NLR: NEW LIFE RULE, Att när man dörr in game så ska man vissa att man inte minns något och att man har ''nytt'' liv. VDM: VEHCIAL DEATH MATCH, Innebär att man inte ska använda ett fordon som vapen T.ex köra på en person.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det var allt

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Så har fixat

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka