Nekad amo kebab | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre.120100

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199815224473/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e906c99

Vad är din discord tagg? marre.120100

Vem var det som bannade dig? EminSWE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-15 004418.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom såg att jag skrev något rasistisk i lokal OOC.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i bilen och plötsligt blev jag disconnectad. När jag kom in i FiveM-lobbyn stod det att jag var permanent avstängd från Unive. Jag blev förvirrad eftersom jag inte mindes att ha skrivit något rasistiskt. Sen kom jag på att två dagar innan hade jag råkat spamma rasistiska ord tillbaka till en vän som skickat dem till mig. Jag hade kopierat fel text när jag skulle klistra in min namnbricka, och när jag tryckte på Enter såg jag att de stod N ordet bollar istället för namnbrickan. Jag skrev efteråt att jag inte menade det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser att det var mitt misstag och att jag borde ha varit mer noggrann med vad jag kopierar och klistrar in.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare i en dag för VDM, och efter det har jag varit mycket mer försiktig och medveten om hur jag kör bilen. Erfarenheten har också hjälpt mig att hantera andra situationer bättre sedan dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat varit mer försiktig med vad jag kopierar och klistrar in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hade kunnat vara mer försiktig med vad jag kopierar och klistrar in.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka