Accepterad Amo cafe bulle | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo cafe bulle

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: 110000154571324

Vad är din discord tagg? 1amocafewalla

Vem var det som bannade dig? vet inte kolla bilden

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ununun.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så att en boss i ett gäng på servern hade märkt ett sett att spawna in vapen och han var rädd för att folk visste detta och att dom skulle spawna in hans special inköp så han bad mig ladda ner något blå app med en blixt på så jag gjorde de och sen sa han till mig hur man gjorde och så vidare sen efter ett tag bad han mig testa o se ifall de funkade för om de funkade skulle han skriva till 320 att detta måste fixas så jag testade sen så vart jag bannad och mitt hjärta började slå as snabbt visste intfe vad jag skulle göra sen sa han att han skulle lösa unban då jag testade de åt han så jag brydde mig inte och sen fick jag hoppa support av en staff sen vart jag bannad ur dcn visste inte vad jag skulle säga eller göra i support då jag var lite rädd för han sa att han skulle lösa unban!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att en boss i ett gäng på servern hade märkt ett sett att spawna in vapen och han var rädd för att folk visste detta och att dom skulle spawna in hans special inköp så han bad mig ladda ner något blå app med en blixt på så jag gjorde de och sen sa han till mig hur man gjorde och så vidare sen efter ett tag bad han mig testa o se ifall de funkade för om de funkade skulle han skriva till 320 att detta måste fixas så jag testade sen så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var mitt fel till 500% skulle inte lyssnat skulle bara struntat i de och skulle sagt till han att han får skriva till 320 så får han testa de!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 50ggr men 23st har vart felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle sagt till han att han får skriva till 320 så får han testa de vet att detta var extremt dumt

Har du lärt dig någonting efter din ban? a att inte lyssna på dumma ider samt be alltid staff om hjälp istellet för att göra de själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ye

Senast ändrad:
hur tänker du när du försöker dupa?

hur tänker du när du försöker dupa?
Så nyfiken som jag var så skulle jag bara prova för att se om det gick, om det skulle gå så skulle jag jätt dig infomationen då jag tycker det är tråkigt att folk behöver fuska fram sakerna vet att de var dumt och ångrar de grovt skulle bara tagit kontakt med er i staff teamet istället för att göra detta själv snälla ge mig 1chans ångrar detta väldtigt mycket!! Vet att detta var väldigt dumt och ja ska inte göra de om igen!
Vet inte var jag tänkte om jag ska vara ärlig det var jätte jätte dumt och jag ångrar mig grovt!!
ber till gud att du förlåter mig jag vill verkeligen komma tillbaka gillar verkeligen servern och erat community! Ber så hemsk mycket om ursäkt!

Minsta grej från dig och du kommer ALDRIG tillbaka hit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka