Accepterad Amo Amir | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo Amir

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir Al-simery

Vad är ditt discord namn? Smir

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2003

Berätta om din karaktär. Hassan Al-Jibori är född den 11 november 1998, vilket gör honom 25 år gammal. Hassan är en känslokall person som inte gillar att bråka utan tar saker mycket seriöst, såsom arbete och vänskap. Han är dessutom väldigt lojal mot sina nära och kära, men har svårt att träffa nya människor eftersom han har svårt att öppna upp sig på grund av sina tidigare livshändelser. Hassans favoritfilm genom tiderna är Scarface, och hans förebild är Tony Montana. Hans mål är att bli lika framgångsrik som Tony. Hassan har haft en tuff uppväxt; hans mamma dog när han var 18 år, vilket har gjort att han förblivit känslokall och har svårt att behålla ett jobb på grund av förlusten av självkänsla efter hennes död.

Hassan är en person som bara spenderar sina pengar på bilar, då det är hans favoritintresse. Men han gillar även motorcyklar och planerar att ta A-körkort inom en snar framtid. Sammanfattningsvis är Hassan känslokall men fortfarande lojal mot sina nära och kära. När man väl lär känna honom kommer man tycka detsamma. Hans mammas död har gjort honom osäker på vad han ska göra i livet, varför han tar saker som de kommer och nästan aldrig planerar sitt nästa steg. Trots detta är hans mål i livet att bli lika framgångsrik som sin förebild Tony Montana.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Så bra RP som möjligt, om jag ser något fel så kommer jag att nå ut till nån av moderatorna för att rapportera och kommer inte att göra något som inte är tillåtet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att båda parterna ska vinna och man ska inte bara spela till sin fördel, till exempel om man blir rånad så ska man låta personen råna en. Man ska inte alltid ta steg framåt, man måste ibland ta några steg bakåt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla kapitel, några exempel av reglerna som jag har läst kommer från kapitel 4 och kommer nedan. Sunt förnuft: Definition: Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn. Ett annat exempel är metagaming: definition: Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kollat mycket på twitch och har därför bra koll på hur man kör bra RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tycker att jag har förmedlat tillräckligt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka