Nekad Amo Abdal | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neffuze`

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Neffuze

Vad är ditt namn i verkligheten? Amo Abdal

Vad är ditt discord namn? Neffuze#7924

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 1999

Berätta om din karaktär. Amo Abdal är en riktig fet bonde som gillar att odla allt från solrosfrön till vattenmeloner. Amo Abdal äger grönsaks AB varje fredag står Amo Abdal i centan och säljer frukterna som Amo har odlat. Amo har en familj på 8 barn som han fick av hans fru Khadija. Amo försörjer sin familj på ett bra sätt utan att sälja droger och illegala substanser.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit i servern sen förut innan den blev Unive och det var roligt. Jag var i polisledningen och bidrog med väldigt mycket. Jag kommer att bidra med roliga scenarios.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många vänner, bra RP, bra staff team, bra community.

Hur hittade du Unive? Varit här när det var Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Amo Abdal vill fortsätta sitt halal liv och bidra med bra RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Man vet inte vad framtiden har för en, alting blir man krim eller polis chef.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Absolut inte. Lojal hela vägen.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 101%.

Utveckla allt!

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka