Nekad Amkic23 | Ban Överklagan (Jacoiski)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amkic23

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169425796/

Ditt Hex-ID: 110000148125184 (Hex)

Vad är din discord tagg? realamkic

Vem var det som bannade dig? jacoiski

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde ett fel som jag ej tänkte på direkt eftersom jag blev lite sur och nu tänker jag om att det ej va nödvändigt att göra! jag tycker att staffen gjorde det rätta men jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en polare får gps om skottlossning vi åker dit vi ser en av våran grabb död vi plockar upp han snuten dödar mig sen skriver jag i chatten jebem ti mater eftersom jag blev arg och jag tycker det va ett stort fel av mig, men jag tycker ej att det va direkt fear rp eftersom jag började köra när snuten drog vapen osv, sen tänkte jag att jag har chansen att försöka men ja. det blev som det blev, sen är snuten i groove 24/7 har massa klipp på regel brott osv. men jag tycker jag gjorde stort fel som ej kommer ske om!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en rätt ban jag gjorde ett fel som ej ska ske igen det va absulut rätt av staffen att banna mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad några gånger när jag ej kunde rp regler altså 2021 osv sen 1 p bann i 2022 typ sen ej direkt stora ban en kanske sv bann eller kick!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde välja att ej hetsa ooc och hoppa ut ur bilen men min vänn sa kör kör jag gick för att försöka ta chansen men det gick ej bra!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag! det ska ej ske om!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Forstår!!! som sakt ber så mycket ursekt för detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka