Inaktuell Amkic yee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amkic yee

Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Amar

Vad heter du på discord? realamkic

Ange ditt födelsedatum 23 November 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ser att många gärna vill vara det och jag tycker det är ett stort jobb som jag passar till. jag ser fram i mot att vara medlemskaps ansvarig och hjälpa till och läsa ansökningar varje dag jag kommer vara aktiv jätte mycket både ingame och hjälpa staffs. jag kommer även läsa massa ansökningar och ta intervjuer. jag ser att många väntar många timmar på att få svar på sin medlemskap ansökan det ska bli stopp på när jag kommer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är trevlig, aktiv, snabb i pm, läser massor med ansökningar tar intervjuer jag gillar att snacka med människor osv. jag kommer att kunna hjälpa till ingame och mest i discorde, jag kommer att läsa ansökningar ofta och göra så att folk inte ska vänta på att kunna få bli medlem på unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta dom med respekt, att man inte ska höja attetyden vara trevlig snäll och en annan ting som är väldigt viktig det är att vara så hjälpsam man bara kan. oavsett om jag tar en intervju och en person börjar hetsa då ska inte jag hetsa tilbaks utanom jag ska fortsätta vara snäll och försöka lugna personen, sen tycker jag att man ska vara omtänksam. sen tycker jag att man ska bemöta alla likadant och inte orettvist.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag kommer att ta in folk som värkligen vill bli medlem på unive och dom som har bra ansökan som tyder på att dom har bra sosial rp bra rp nivå sen om jag tar den personen vidare så kommer jag att fråga massor med fråger i intervjun och se om den personen värkligen passar att spela på unive. och jag kommer ta in dom som vill ha massa roliga scenarion med bårda parterna och kunna förbättra rp.
utvecklade scenarion

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Sosial rp inte vara här för att skjuta kunna rpa ha en jätte bra rp nivå kunna alla grundregler och discord regler. kuna bete sig mot alla spelare i discorden, kunna respektera andra människor, inte hetsa mot staffs + högre. måste kunna alla regler som står i forumet.
kunna rpa med /me osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar kommer att vara att läsa ansökningar, ta massa intervjuer, vara aktiv ingame och specca och hjälpa till staffs, vara aktiv i forumet och läsa ansökningar är det viktigaste tycker jag.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu under lovet är jag aktiv typ 8 + timmar om dagen sen när skolan börjar är jag typ 6 + timmar aktiv men det är lite olikt när jag är med familj eller träning. men jag är jätte aktiv!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka