Accepterad Amis Huremovic | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Amisboss

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198376374488/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amis huremovic

Vad är ditt discord namn? Amisboss#7931

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn heter Amis Huremovic . Denna individ är född 1982 och är en individ som har haft en uppfostran på Göteborgs gator Ända sen Amis föddes har han upplevt det kriminella livet i sin närvaro, med familje-medlemmar och nära vänner fallit offer för dess livsstil. Redan vid tidig ålder såg han sina närmsta vänner blev involverade i kriminaliteten som involverades av droger och vapen. Björn kände under tidigare delar av sin skolgång, att även han var tvungen att fortsätta i detta spår som sina vänner och enstaka från sin familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde få Medborgare inom servern eftersom jag är endast ute efter roliga scenarion. Jag bryr mig inte ett skit om jag blir rånad eller något liknande, jag vill bara ha roligt scenarion. Men också så tänker jag mycket på andra, exempelvis så försöker jag alltid göra ett scenario till något roligare, genom att använda mina karaktärsdrag. och jag kommer bidra med bra och seriös RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en mycket aktiv samt stor server jag vill jättegärna vara en del av utvecklingen! Jag är också mycket intresserad av serveren med tanke på era staffs och hur många och aktiva dem verkar att vara! Jag har stora förhoppningar på servern och önskar att få vara med om massa roliga scenarion!

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive på Cosmo_bt stream

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få medverka i så många scenarion så att jag höjer min RP nivå! Jag har redan en relativt hög RP nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få lära känna communityt och ha en chans att kanske bli staff i framtiden men det kommer jag att vänta med för att jag vill lära känna en del av communityt innan jag blir staff.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka