Nekad Amir6 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amir6

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405149566/

Ditt Hex-ID: 1100001561f2d7e

Vad är din discord tagg? zizzy93#0457

Vem var det som bannade dig? Rawrzin

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick och tog en polisbil och körde lite med den och sen när jag hoppade ut ur polis bilen då lootade jag polis bilen och tog ficklampa polisdrönare och polisipad och sen efter tog jag drönaren när jag startade drönaren då exploderade den och det var vid mekonomen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska erkänna då tyckte jag att det var jag som gjorde fel för jag får ju inte ta polis saker typ som ficklampa polisdrönare och polisipad som jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. krim utan krim men jag fixade krim men sen var det någon kontroll intervju om krim då klarade jag inte den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha lootat polis bilen jag borde tänka att jag måste vara polis för att ha polis saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag absolut gjort att inta loota polis bilen och att jag måste vara polis för att ha polis saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är förståt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka