Accepterad Amir6 | Ansökan till Servervakt [Crizixt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amir6

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad heter du på discord? zizzy93#0457

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar 07:00 sen så äter jag frukost sen går jag till skolan. Jag är där till 15:00 sen kommer jag hem och sitter och spelar framför min skärm och går in på unive till 18:00 sen äter jag typ i ca 15 min sen börjar jag spela till 21:00. Och på helger så vaknar jag 11:00 och äter frukost sen äter jag lunch 14:00 efter så spelar jag 15:00 och äter 18:00 sen spelar jag till 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? halvt år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad typ 7 gånger eller 8 gånger dom flesta har varit lall och rdm och en har varit streamsnipe men det var någon banna mig för streamsnipe för han trodde att jag gjorde det men jag gjorde inte det jag hörde på hans röst men då överklagade jag och blev accepterad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är nästa som en staff bara att man inte tar support och speccar ig osv, man ska bara rpa som vanligt bara hålla lite extra koll på vad andra gör och vad en själv gör. Vi har också i uppgift att hållat ett öga på dem man rpar med och ser till att dem inte gör fel. man ska bara hålla ett öga och va lite extra varsam som servervakt och när man bannar/kickar folk ska man alltid ge en giltig anledning samt clippa.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill se till att folk beter sig och lyder reglerna. det hade varigt jätte roligt och skulle kunna hjälpa folk om vi säger att nån skriver /report och sen frågar om ress typ att nån blev rdm/vdm elelr nåt sånt då hjälper jag till. jag kommer bidra med jätte bra rp och bra staff arbeten. jag har varit staff på många servrar men alla har stängt ner och då behöver jag leta ny och jag tycker denna server skulle vara perfekt att vara staff på. men jag komemr se till att alla sköter sig annars blir det /kick eller /svban det kommer jag ta med er om det blir ban eller it.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sina permission på fel sätt och det kan innebära t.ex. att jag dör i ett scenario och sen ressar jag eller kickar personen som dödade mig för att jag inte ska förlora min saker. t.ex.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka