Nekad Amir00 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amir00

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kushtrim Joksovic

Vad är ditt discord namn? Abu Andrew Tate#6079

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Amir Kurac och han är 20 år gammal född 2004 och han kommer ifrån Montenegro. Hans familj kom till Sverige pågrund av kriget i forna Jugoslavien och sedan föddes Amir kurac i Sverige. Han har alltid haft en passion till att bli brandman eftersom hans hus brändes upp som liten och han kände sig hopplös. Detta är för att hans familj inte hade så mycket pengar utan levde för det mesta på socialbidrag. eftersom deras familj kom från ett krig så lärde hans far honom i tidig ålder att livet inte alltid är en saga utan att man måste anstränga sig för att få det man vill ha i livet, men nu har Amir börjat tjäna sina egna pengar då han jobbar på coop. Hans största intressen är bilar, ufc och basket. han största dröm är att antingen bli proffs inom ufc eller basket men han vill även bli brandman för att hindra det som hände han i hans unga dagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? eftersom jag vill bara jobba med bara lagliga jobb så kommer jag bidra med bra rp eftersom det finns många kriminella

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder kortfattat att båda patyn i ett scenario kan vinna på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm är när du kör på någon utan anledning rdm är att döda någon utan anledning fail rp är till exempel när man krockar och inte rp på de som att man skadat sig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har mycket erfarenhet inom rp då jag både var chef på ett bil företag och inspektör polis.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har adhd och har svårt för att skriva så min syster skrev det jag sa.

Senast ändrad:
Nekad, utveckla karaktäers personlighet och vad den strävar på unive! Samt svara om och svara rätt på frågan Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka