Nekad Amir Mekky | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amir Mekky

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: steam id: 76561198168753442

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:104243857

Vad är din discord tagg? tonyhatoti #9576

Vem var det som bannade dig? Jojo abraham

Hur lång tid var din ban? 30

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grovt Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dem tror att jag lallade för att en kille körde på min bil och bara höll på, jag gjorde inget tillbaka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kör ut min bil från garaget, en kille krockar i mig med sin skrotbil och börjar skrika, sedan jagar han mig och lyckas krocka så att min bil går sönder

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban då man trott säkert att de är jag som gjort felen-

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. språket kan ja tänka mig vara en anledning, har verkligen försökt att rollspela på riktigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej ingenting

Har du lärt dig någonting efter din ban? att vara mer försiktig, men detta var verkligen inte mitt fel

Har du läst våra regler? Ja

Vi har klipp och du gjorde en massa grova saker plus att jag bannade dig för några andra saker också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka