Amir Mekky
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: steam id: 76561198168753442
Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:104243857
Vad är din discord tagg? tonyhatoti #9576
Vem var det som bannade dig? Jojo Abraham
Hur lång tid var din ban? 30 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Minns att det stod Sunt förnuft.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem tror att jag tog världen oseriöst
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille kollidera med mig och jag blev jätte sur för det va min nya bil, jag har ej råd att fixa den så jag tog illa upp och skrek mot honom.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. kan vara att det är mitt fel men jag tror inte det!
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. man lär sig av sina misstag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte spelat den dagen!
Har du lärt dig någonting efter din ban? lyssna o spela mer noggrant
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:104243857
Vad är din discord tagg? tonyhatoti #9576
Vem var det som bannade dig? Jojo Abraham
Hur lång tid var din ban? 30 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Minns att det stod Sunt förnuft.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem tror att jag tog världen oseriöst
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille kollidera med mig och jag blev jätte sur för det va min nya bil, jag har ej råd att fixa den så jag tog illa upp och skrek mot honom.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. kan vara att det är mitt fel men jag tror inte det!
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. man lär sig av sina misstag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte spelat den dagen!
Har du lärt dig någonting efter din ban? lyssna o spela mer noggrant
Har du läst våra regler? Ja