Accepterad Amir Ji | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amir Ji

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Blindness#8684

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amir Ji och han är 32 år gammal. Amir blev uppväxt i Iraq med en fattig familj som inte kunde mata honom. Amirs hobby under tiden var att spela fotboll. Han tyckte mycket om fotboll och hans idol var Zinedine Zidane. Amir tyckte att Zidane var en jätte bra fotbolls spelare och där bestämde han sig att börja ett fattigt fotbolls lag för att visa alla hans duktiga talang. Amir visade sina fotbolls skills för hela landet och alla uppskattade hans talang. 2 år senare signerade han en kontrakt med FC Barcelona efter hans magiska uppträdande. Amir imponerade tränaren och alla hans lagkamrater på ett
sätt ingen annan i världen kunde göra. Han var så himla bra att tränaren gav han mer pengar för att inte lämna klubben i en ung ålder. Några veckor senare efter alla hårda träningarna så var det hans första ungdomsmatch. Den här matchen var en av klubbens viktigaste ungdomsmatcher. Den här matchen kallades för El Clasico som står för de största klubbarna i ligan. Tränaren tvingade Amir att visa hans talang och lovade han, om han gjorde klubben vinna matchen så skulle han kunna spela med de äldre.

Under matchen hade Amir bollen och tänkte dribbla förbi backarna men slutar med en alvarlig skada i benet som fick han att aldrig kunna köra fotboll mer. Amir sen dess höll Amir på med något annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt mycket förbättringar i servern så som att förbättra communityn i servern. Detta vill jag göra eftersom under tiden så har jag märkt att Rp;n har blivit jätte slö, det är därför jag vill bidra communityn till servern. Nästa sak jag kan bidra med till servern är att använda mig av /report (anledning) för att undvika alla lallare eller ifall jag behöver hjälp med något.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst i ett scenario är att båda RP spelarna ska vinna utifrån ett scenario och båda ska ha så roligt som möjligt än att bara en person ska bara vinna hela tiden och den andra inte vinner något alls.

Hur hittade du Unive? Min kompis sa till mig att Unive var ett jätte roligt spel:)

Den här är koperad från mitt medlem ansökan fast blev nekad för att jag inte kunde gå på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka