Accepterad amilli | Medlem ansökning (CRONIZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amilli

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? am_illi

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amilly han är uppväxt Tullinge och har haft en bra uppväxt med sina föräldrar. Amilly är 24 år gammal och flyttade precis till Unive City ! ! ! ! Han kom till unive staden för att bli polis. Han hade gått polishögskola och nu ska han bli polis i unive staden. Han är en väldigt lugn och snäll individ och blir inte lätt sur. Han är intresserad bilar och fordon samt andra grejer åt det hållet. Han är också en väldigt bra kock då han har jobba på restaurang innan han gick polishögskola.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat fivem för jätte länge sen och fattar alla grundregler bra. Samt har mina polare spelat på Unive och jag har kollat på när dom spelar och jag förstår rätt så bra hur unives rp går till. Jag vet att man inte får lalla och kommer bidra till serverns rp genom att alltid följa alla regler och skapa roliga scenarion för alla. I framtiden kanske jag ansöker till något annat men vi får se.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att man ska alltid göra så att alla scenario är roliga för båda parterna. Ingen av parterna ska spela för ens egen vinst men för den andras vinst så det blir extra roligt för båda då scenariot blir jätte bra för alla. Man ska inte spela för att vinna då det är en rp servern och ingen ska behöva tävla för att vinna.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar på unive och jag vill testa på.

1. Godkänd efter muntlig, välkommen!
    :unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka