Accepterad amilli | Ban Överklagan [Eddiebo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amilli

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199551244869/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ed46a45

Vad är din discord tagg? am_illi

Vem var det som bannade dig? eddiebo

Bild på banmeddelande: Screenshot_37.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sköt en gång som studerande med min glock45, allstå jag gjorde tjänste fel genom att gå runt utan vapenlicens och sköt. Och jag tog ihjäl någon som studerande med vapen när jag kunde hanterat situationen annorlunda genom att kanske skjuta däcken eller skjutit vad som helst förutom huvudet. Allstå sunt för nuft det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i samma bil som min kollega och en annan kollega och vi körde runt och så säger han till mig att stanna en grabb för inget däck och sönder bil. Sedan säger han att han inte kan starta bilen och så säger jag att jag misstänker att det inte är hans fordon. Sedan säger han att det är hans kompis bil vilket jag anser att han ljuger och så ringer han dit en söndrig bil som han hoppar in och ut från. Dom ger massa konstiga tecken på att dom försöker gömma något så jag söker igenom bilen och hittar en glock i handsfacket. Jag säger till han som körde bilen att hoppa ut men så har han ringt en import som han blåser iväg i. Då tänker jag säga till hans polare att jag behöver förhöra honom men så är han jätte skum också och försöker rymma när jag bara tänkte snacka med honom. Vi var tre poliser som omringa han och sa till honom att låsa upp bilen för oss för vi måste söka igenom hans bil också, då väljer han att hoppa in i bilen och försöka köra iväg. Jag reagera snabbt då och sköt han i huvudet så fordonet stanna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, det var en ban som var satt 100% rätt av moddet som banna mig. Det jag gjorde var sunt för nuft inte bara för att jag sökte igenom bilarna men att jag skjuter huvudet när jag är polis. En polis får inte använda våld som kan ta liv om gärningsmannen inte utger någon vara för andra eller en själv. Det jag gjorde skulle aldrig hända på riktigt eller i någon fantasi stad. Skulle inte tänkt så impulsivt som jag gjorde i tillfället och skjutit honom i huvudet. Jag skulle inte skjutit honom alls. Hans bil var helt slut så realistiskt skulle min kollega kunna jaga efter honom och säkert pitta honom i låg hastighet på tanken hur långsam hans bil var.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad innan på Unive roleplay. Jag är väldigt ny till servern och detta är min första ban och jag kan garantera med 100% att jag inte kommer göra om något sånt. Förstår att det jag gjorde var tjänste fel PLUS grov sunt för nuft för jag sköt i huvudet och tog ihjäl någon. Om man gör det som polisstuderande är man garanterat att bli catchad IRL då man har gjort en stor grej genom att avlossa skotta och då måste det avrapporteras och då skulle jag blivit catchad. Skulle tänkt på att även om det är ett spel och allting inte behöver vara 1:1 till riktiga världen ska fortfarande man alltid sträva till att hålla en realistisk rp som är rolig för alla. Jag betedde mig som jag var en yrkeskriminell där när jag är en polis, jag kommer aldrig göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle såklart kunna gjort något annorlunda, först av allt skulle jag inte gått runt med vapen som studerande utan vapenlicens, men det är inte ens det viktigaste här. Det är att jag sköt med det plus jag tog ihjäl någon ingame. Så klart skulle inte detta hänt om jag bara valde att vänta på en utbildning och jag förstår att grejer som tjänstefel borde tas ingame av SU. Men jag borde inte och absolut inte skjutit någon i huvudet när han försökte göra iväg i en epa som går 45. Det är grovt sunt för nuft och det är den viktigaste delen jag skulle ha undvikit. Förlåt för jag inte har förståt vad jag gjorde i mina förra bans men när jag tänker på vad jag gjorde nu och det jag gjorde genom att skjuta som studerande är något som bara är trist rp för alla då jag är polis och beter mig som någon grov kriminell som är efterlyst. Det kopplas absolut inte. Det jag gjorde var bara trist rp för en studerande irl skulle inte ens fundera på att göra det jag gjorde samt använda tjänste vapen när man försöker gömma delen att man är studerande. Jag spelade som det var någon 100k server och förstår varför jag fick denna ban och kommer aldrig göra om det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket och märkt att jag måste göra om min rp helt! Det jag gjorde var så grov sunt för nuft men det är inte det som är problemet men att jag gör en tråkig rp för allihopa och bidrar absolut ingenting till serverns rp men gör den sämre. Jag har lärt mig att jag alltid måste rpa efter mitt yrke och karaktär. Karaktären jag gjorde är till för att vara polis och när jag gjorde en medlemskaps ansökan skrev jag ut han som att han aldrig skulle va den sortens person att åka runt med fel klaffar och tjänstevapen utan licens som studerande. Samt aldrig ta någons bara för att det är den enklaste utväg för MIG i situation. Det jag gjorde var väldigt själviskt och jag ska alltid tänka i framtiden att hålla rpen rolig för alla och rpa efter min karaktär. Jag åkte runt som studerande och gav alla en rp som var skit tråkig. Det var inte så att jag gjorde en rolig rp genom att vara en fake studerande som skulle säkert få sparken men jag bara åkte runt och var jävligt tråkig för alla runt omkring mig. Jag kommer alltid tänka på att hålla en rp som är inte bara rolig för mig men för alla runt omkring mig. Samt ska jag alltid tänka på att sträva efter bättre rp och en realistisk rp som hjälper servern på massa olika sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka