Accepterad Amer | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amer

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082915814/

Ditt Hex-ID: 110000142ea47e6

Vad är din discord tagg? Amer R#0456

Vem var det som bannade dig? ~Zensy

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~Zensy.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag tror att staffsen valde att banna mig för att de kanske inte såg hela händelsen utan bara den delen där jag gjorde något dåligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej, så det började med att vi var några individer som stod i en kö vid Marja-Lisas för att vad det nu kan vara antingen köpa bil eller fråga vad en bil kostar. Jag står kanske fjärde plats i kön och bara väntar på att det ska bli min tur. Anledningen till att jag var där var för att jag skulle fråga vad en bil kostar. Så jag var inte där för att köpa en bil än. Jag hade en bil som jag parkerat i parkeringen utanför. Så vi alla står i en kö lugnt och bara väntar på att det ska bli ens tur. Under tiden vi gör det får jag syn på ett två killar som precis anlänt till Marja-Lisas. En av killarna hoppar ut ur bilen och letar efter en bil att sno. Han prövar sig igenom och försöker öppna dörrarna på bilarna som står parkerade. Så dum som jag är glömmer jag att låsa min bil, så jag ser att han testar öppna min kommer ju in då och jag ser att han försöker tjuvkoppla den, jag springer ju då med full fart mot honom och frågar vad fan han håller på med. Svaret jag får är som är nog det dummaste jag hört är att han trodde det var hans bil. Killen som skjutsat honom dit ser att jag ¨caught him red-handed¨ så att säga. Så det han gör är att han hoppar ut ur bilen och kommer mot oss och frågar: vad händer här? Jag svarar då att den där killen försökte sno min bil. Det han svarar är: Ja, men det där är hans bil. Jag säger då till killen som försökte sno bilen: varför försökte du tjuvkoppla din egna bil då? Han svarar väldigt osäkert att han har glömt de. Då frågar jag honom istället om ägobevis som han också säger att han har glömt hemma vilket låter ¨väldigt rimligt¨. Så jag säger till de båda att jag såg de båda komma hit tillsammans och jag att det där är min bil. Jag säger även: Hur hade det känt om jag snodde din bil. Och så dum som jag är och inte tänkte till så går jag till hans bil och försökte tjuvkoppla den. Tjuvkopplingen klarades men jag hoppade av efter och sa: va? hur hade det känt?!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban, men det kan ju också ha varit ett misstag som jag sa att de bara såg när jag försökte sno deras bil. Och såklart som jag ÅNGRAR väldigt mycket nu är att jag borde inte alls ha suttit mig i deras bil och försökt tjuvkoppla den.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej, jag har inga alls.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Självklart som sagt ångrar jag nu att jag satte mig i deras bil och försökte tjuvkoppla den men jag sak aldrig mer göra något liknande utan jag borde istället antingen ha ringt polisen eller reportat de efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att nästa gång något liknande händer ska jag ringa eller säga åt någon som kan sköta det på rätt sätt. Eller ännu en gång reportat de.

Har du läst våra regler? Ja

Förlåt, jag stressade med skrivandet så det blev väldigt mycket stav-fel.
Jag menade att efter att jag har frågat varför han tjuvkopplar sin egna bil var för att han tydligen glömde sina nycklar hemma*
Och efter jag hade berättat att jag såg de båda komma hit tillsammans så sa jag att det var min bil*

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka