Nekad AmenVaFan | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AmenVaFan

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gmgt-vkgp/BFDCNRBW

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Thörnblad

Vad är ditt discord namn? DubbelNougat#6473

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Stefansson och han är ifrån Afrika men han och hans pappa flyttade till sverige när han var 7 år och när han var 11 så gifte hans pappa sig med en svensk kvinna vid namnet Johanna Svensson och det var så han fick sitt svenska efternamn! När han var liten så skulle han börja skolan men eftersom att han har en utländsk bakgrund och ADHD hade han det väldigt svårt i skolan. En dag så kom han hem från skolan med ett skärsår på handen och det var då hans pappa insåg att dem behövde flytta, så dem flyttade till Södermalm och sen dess har det flytit på. Han var 13 när detta hände. Så när han började skolan i Södermalm så träffade han en ny vän, som snabbt blev hans bästa vän. Men sen började dem sno cyklar och snatta. Sen så började han bli äldre och började med att sälja droger, han började med att bara sälja till vänner, och sen så blev det bara mer och mer seriöst och han tjänade stora mängder pengar på det. Men sen så blev han tagen på rutinkontroll av polisen och dem hittade 9 kilo kokain i bilen så han blev arresterad på plats, men dem hitta inget mer. Så han hamnade i fängelse i 7 år och nu har han nyss kommit ut från finkan och försöker ta sitt liv på allvar och tjäna pengar lagligt!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive eftersom att jag vill köra seriöst rp till 100% men nästan alla andra servar är väldigt oseriösa och det finns en hel del lallare. Jag kan alla regler utantill då jag har "pluggat" på dem!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är sverige största, bästa och mest seriösa rp server med bra staff och trevligt och bra community. Den är realistisk, bra kodad och det finns en väldigt bred spelarbas, alla tar det seriöst och är schyssta.

Hur hittade du Unive? Min lillebrorsa har snackat om dendär youtubern vid namnet Cosmo_bt och jag har börjat kolla på honom och det verkade roligt så jag var sugen på att prova på det för mig själv! Har även sett en hel del RP på twitch och tiktok!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att rpa seriöst men samtidigt ha kul. Att lära känna personer och kunna hjälpa folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det kul och trevligt och att känna alla mina pengar "lagligt" och att hitta roliga rp scenarion! Jag vill även kanske bli polis, vilket kommer bli svårt med min bakgrund men ingenting är omöjligt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte riktigt, spelade lite på andra servrar men hittade inga seriösa och bra servar så är inte aktiv på någon, men jag vet hur man rpar rätt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka