Nekad amellblad | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amellblad

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alvin

Vad är ditt discord namn? mellblad

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ingmar jöhnson och är uppväxt på landet och har bot där hela sitt liv. hans pappa jobbar som poils o hans mamma som sjuksköterska han har en syster som jobbar som bartender. Ingmar har hela sitt liv veljat bli polis som sin pappa. Ingmar har intresse i bilar o djur. ingmar har planerat att i framtiden plugga till polis och ta igen sin fars arv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra till mycket roliga senarion för alla jag träffar och kommer att vara mycket aktiv och social. kommer också va en riktigt go människa både ingame o out of rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska kunna ta att man förlorat ett scenario och att man kan vinna ett på ett bra sätt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja tex frp är fail rp o suntförnuft är att man inte kan ta ett senario så realistiskt som möjligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag tidigare kört på unive men nu kör jag på snöstaden men vill köra på unive igen för det är bättre rp här

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla, Berätta om din karaktär. Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka