Nekad amedalalallal | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amedalalallal

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad är ditt discord namn? Ossianen#1110

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Öhman och är 22 år gammal. Kevin är en schysst och rolig grabb som har ett stort intresse för bilar och att umgås med vänner. Kevin är född och uppväxt i det utsatta området Rinkeby, men flyttade till staden Unive när han fyllde 21 år. I Unive bor han med sin make, Andreas. Där bor dem i en stor villa. Dem planerar att gifta sig och skaffa barn. I Rinkeby bodde han med sina föräldrar och sin lillebror, Mohammed. Mohammed är två år yngre än Kevin. När Kevin var liten och gick i skolan så gick han i en särklass för att han kunde inte bete sig på lektionerna. Men när han började gymnasiet så gick det bra och han fick bra betyg. När han slutade gymnasiet och tog studenten så sökte han till en utbildning till polismyndigheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå samt en rolig och social rp utan massa lall. Jag har spelat på många andra servrar och har mycket erfarenhet inom rp. Jag kan alla regler så det kommer inte att ske något regelbrott från mig. Jag kommer att förbättra serverns rp enormt genom att skapa långa, roliga scenarion. Mitt mål med Unive är att göra det till en bättre server med bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa för att båda parterna ska ha kul och inte bara för att vinna scenarion. Det är en viktig grej inom rpn. Scenarion ska vara roliga för båda parterna och man måste kunna förlora scenarion och ändå ha kul. Istället för att bara skjuta en person direkt så kan man kidnappa personen och göra ett långt och roligt scenario av det.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner och sociala medier.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka