Nekad amed | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amed

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/hjdv-mthk/TQGQFPGJ

Vad är ditt namn i verkligheten? misket

Vad är ditt discord namn? rngweizdd

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2003

Berätta om din karaktär. mitt namn är Abdi svensson, mitt bakgrund är inte som dem andras min bakgrund är att mina föräldrar har inte gillat mig utan dem gillar min lillebror mer än mig och jag då gillade inte det och flyttade från mitt hem för att ha det bättre liv fast jag hade inte det utan jag hade en sämre liv jag hade inga pengar och inga vänner. och har haft ett jätte dålig liv. i april den 5 så har jag har jag blivit 19 år mina känslor, mina intressen är att jobba och ha det roligt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska vara medlem för att jag har varit i västerort RP , orch ortenwave RP och har testat dem men den hära servern är en utav sveriges bästa rp server

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett jätte bra RP och utveckla så att andra kan köra det och ha det roligt och jag är alltid aktiv. och kunna vara ett bra och roligt rp och alltid ska försöka så bra som möjligt att RPa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska rpa så bra som och att tänka på hur man beter sig i riktiga livet och göra det på ett spel och Det innebär att man man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenarioe är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk soska spela för att andra kan ha kul och roligt och vinna scenarion mot dig. Och det är viktigt e är viktigt att man kan förlora när m spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenarioe är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenarioe är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario.e är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario.e är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario.e är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario.e är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario.e är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario.e är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario.e är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario.e är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario.e är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario.e är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag och min vän körde csgo och kollade på twitch vi tyckte att vi skulle kolla på gta rp och när vi gick in i gta rp)twitch) så såg vi att någon var live och livestreama när han körde unive RP och jag och min vän tyckte att det skulle vara roligt att ladda ner fivem och spela unive. vi tyckte att det var detb bästa servern i sverige och tycker det ändå nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka