Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199406157143
Ditt Hex-ID: 1100001562e8d57
Vad är din discord tagg? rngweizdd#6572
Vem var det som bannade dig? ivwfos
Hur lång tid var din ban? perm bannad
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad för grovt vdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde grovt vdm men jag lovar jag kommer inte göra det mer jag har läst igenom reglerna
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i piren sen står de ett gäng i motorvägen men sen så råka jag köra på honom
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej för det var jag som vdm men jag kommer inte göra det mer
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har it gjort ngt annat
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte körit på dem och se dom
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det
Ditt Hex-ID: 1100001562e8d57
Vad är din discord tagg? rngweizdd#6572
Vem var det som bannade dig? ivwfos
Hur lång tid var din ban? perm bannad
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad för grovt vdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde grovt vdm men jag lovar jag kommer inte göra det mer jag har läst igenom reglerna
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i piren sen står de ett gäng i motorvägen men sen så råka jag köra på honom
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej för det var jag som vdm men jag kommer inte göra det mer
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har it gjort ngt annat
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte körit på dem och se dom
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det