Accepterad Ambitionz | Medlem ansökning (kanelbullen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Ambitionz

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198868087015/

Vad är ditt namn i verkligheten? david

Vad är ditt discord namn? Ambitionz#1111

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2009

Berätta om din karaktär. Kimetrius Foose är 21 år gammal och jobbar just nu på Postnord. Kimetrius hade nästan en för bra uppväxt. Han fick allt serverat på ett fat. Han bodde i centralen i ett stort hus med sin farsa och sin morsa. Hans farsa arbetade som advokat och hans mamma var sjuksköterska. Men när han fyllde 18 så sparkade hans farsa ut honom ur hemmet så blev deprimerad. Men när han fyllde 19 tog han tag i sitt liv och började jobba. När han blev 21 så flyttade han till Unive och började på Postnord. Men mål är att jobba inom meko eller falck. Joel är oftast trevlig och positiv men han kan bli irriterad ibland. På fritiden gillar han att spela basketboll och ibland bowling och ta en öl med grabbarna. Göran är också väldigt hjälpsam och bra på att hantera saker som är dåliga. Han kan prata svenska, engelska och lite Franska. Efter Kimetrius blev utsparkar flyttade han till ett utsatt område i USA Los Angeles och började umgås med fel person när han va 23 år gammal. Efter ett tag åkte han in för mord då han sköt två av sina vänner i en parkering. Efter han kom ut ur fängelset då flyttade han tillbaka till unive för att kunna träffa sina nära o kära igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för det är sjukt kul med RP och sen blir mycket bättre med medlem för då kan man få mer avancerade jobb och mer inflytande. Jag vill utveckla min RP så därför vill jag bli medlem! Och det verkar roligt att vara medlem för man får tillgång till massa andra jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en massa rolig rp o bra utvecklad rp som inte e dålig utan en jävligt bra och hög rp nivå då jag tar min rp seriös.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att motparten tycker att de är kul och att de känner att de också har vunnit.

Hur hittade du Unive? Spelade på denna server förut så jag har spelat på unive förut.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka