Nekad Ambitionz | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1Ambitionz

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove Street Pizzeria

Vad heter du IRL? David

Vad heter du på discord? Ambitionz#9479

Hur gammal är du? 13 fyller 14 i december

Hur länge har du spelat på Unive? lite mer än ett år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet så mkt jag kan genom att försöka göra så att pizzerian e mycket mer aktivare an vad de är och se till så att folk vill jobba där utan att de ska känna att de är pisstråkigt för att de inte kommer nå kunder. så mina mål med att utveckla detta jobb är att jag ska försöka göra så folk ska tycka de är kul att jobba på pizzerian så folk har ett roligt jobb att jobba med så de inte tycker att de är ett skit tråkigt jobb. de jag mer vill utveckla de är att de ska hålla en bra aktivitet på Pizzerian för att just nu är den typ aldrig Öppen så de jag mest vill utveckla är Aktiviteten för just nu är de typ aldrig öppet för att ingen orkar att öppna den och anstränga sig till jobbet.de jag vill utveckla de är lite mer pizzor för att de inte finns så många att välja på och de som finns är rätt simpla för att de finns en skylt där med en massa pizzor så man kan ta lite pizzor där o lägga in eller gör lite pizzor som finns på den listan. de jag vill utveckla mer de är att den ska ha en bra rp nivå när de gör pizzorna så de ska hålla en bra nivå.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har en massa erfarenheter inom detta jobb då jag har jobbat hör förut och vet hur allt fungerar med detta script när man kör dessa pizzor då man har en massa stationer att gå till att göra grejer för att göra pizzan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer va inne varenda dag.
Måndag: 14-30 - 22:30
Tisdag: 14:20 - 22:30
Onsdag: 13:10 - 22:30
Torsdag: 15:40 - 22:30
Fredag: 14:20 - 00:00+
Lördag: 00:00
Söndag: 12:00- 22:30
Lov 12+ alla dagar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? jaja de är klart

Senast ändrad:
+/- du kan utveckla mer men vet att du hade klarat av att ta chef rollen så plus på den pungten men ansökan kan du utveckla tycker jag.

Tillbaka