Ej Antagen Ambitionz | Chef-jobb ansökan [Skyclub] (T)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1Ambitionz

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? David

Vad heter du på discord? .1future

Ange ditt födelsedatum: 15 December 2008

Hur länge har du spelat på Unive? snart 4 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare efaranheter inom själva nattklubb jobben då jag har jobbat på nattklubb tidigare för ungeför två år sedan. och jag tror att det kan hälpa mig till att bli en bra chef för skyclub.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att att få den klubben att bli väldigt aktiv då det är inte så ofta att dem är aktiva nu förtiden som dem var för ungefär två år sedan vilket är lite tråkigt. och sen så tänker att planen är att försöka hålla ganska många event där så att folk kan komma dit och ha lite roligt på helgerna eller någon annan dag. sen har jag planer på att den ska försöka vara öppen varenda helg och hålla event där och kanske olika tävlingar då och då. Jag har planer på försöka hålla vissa tävlingar så att folk kan vinna VIP tillstånd och gratis drycker för att göra så att folk vill komma dit och festa på helgerna eller när dem har tråkigt. Sen så vill jag hålla en så bra miljö inom yrket som jag kan vilket är att dem anställda ska ha en bra lön och att det finns nog med folk som tar hand om baren eller dem sem står utanför och håller koll så att ingen tar sig in med farliga föremål samt anställa en aktiv eller aktiva delägare som kan sköta jobbet när jag inte har tid eller inte är hemma. Sen så kommer jag också anställa aktiva folk som har tid med att ta intervjuer till olka avdelningar inom jobbet så att jag kan fokusera på lite mer saker än bara att anställa folk.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer va väldigt aktiv om jag inte har praktik veckor men när jag har skola så är jag inne runt 17-18 tiden på vardagarna o sen på helgerna kan va lite när som helst. Har jag praktik veckor så kan jag va inne runt kanske 1-2,5 timme per dag beroende om jag har ork för att spela. Och jag tror att jag har den tiden för att vara chef.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Senast ändrad:
Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Tillbaka