Accepterad Ambitionz | Ban Överklagan [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Ambitionz

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198868087015/

Ditt Hex-ID: 1100001361c40e7

Vad är din discord tagg? Ambitionz#9999

Vem var det som bannade dig? lokexzl#1750

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? från deras synvinkel så fattar jag varför dem bannade mig för copbait men på klippet som dem har lagt ut som bevis är när jag backar gör wheelie stannar för att en polis kör på fel sida av vägen framför mig så jag frågar varför han kör på fel sida av vägen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag och min vän åker runt på en moppe sen är det en skottlossning så vi åker förbi ned mot rondellen i grove street sedan backar vi gör wheelie sen så ser vi att en polis kör på fel sida av vägen så jag stannar först sen kör jag fram till han och frågar varför han kör på fel sida av vägen då de inte fans någonting i vägen på den sidan han egentligen ska köra på vilket man kan se på den 11 sekunden av klippet. Så efter jag har stannat och fårgar polisen ber han mig att åka då gör jag de då börjar min moppe ryka så jag stannar för att börja laga min hoj blir skjuten ifrån något tak sen så får jag en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vad man ser på klippet så tycker jag att det ser ut som en felaktig ban då jag som sagt gjorde en wheelie stannar för att en polis kör på fel sida av vägen jag stannar för att fråga han varför han säger avlägsna sen när vi ska åka kommer det en polis o pratar med oss sen så åker vi vidare sen går hojen sönder jag lagar får ban. Jag tycker att den ser lite felaktig ut men jag respekterar hans beslut om min ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för aktiv som medlem på en annan server och då hade jag precis blivit medlem på servern, korruption inom yrke. Sen har jag en klacskoban för att jag lämnade servern. sen en massa svbans och några felkaktiga. Dem bannsen jag har fått har jag lärt min av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha valt att inte göra en wheelie framför den där polisen då och egentligen inte ens ha stannat för att fråga den där polisen varför han körde på fel sida av vägen och egentligen bara fortsatt att köra framåt och skita i dem helt och huvud taget och låtit dem vara ifred.

Sen kunde jag också ha låtit bli att vända om ens i hela början o fortsätt köra framåt och åka mot det andra hållet istället för att åka där jag åkte då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra en wheelie framför en polis medans dem skjuter i de området och egentligen skitit i dem helt.

Jag har lärt mig och om jag få unban kommer detta aldrig att ske igen framför en polis och jag ber verkligen om en till chans för att visa att jag är bättre än så här,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår att ni kommer att neka eftersom att man ber om att ni ska kolla på den.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka