Accepterad Ambitionz | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Ambitionz

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? Ambitionz#9036

Ange ditt födelsedatum 15 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar:
Måndag: 15:40 - 22:30
Tisdag: 14:00 - 22:30
Onsdag: 14:00 - 22:30
Torsdag: 15:40 - 22:30
Fredag: 14:00 - 22:30
Lördag: 12:00 - 02:00 +
Söndag: 12:00 - 02:00 +

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev medlem den 6 november men har kört på unive sen 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift det är att de ska hjälpa när de behövs om de sker regelbrott så det kan svbanna personen för att sedan förlänga den personens ban om staffs inte har varit där eller sett vad som har hänt.
Om de är sent på natten typ 03:00 och de är en massa som Lallar eller inte kan bete sig och ingen staff bannar dom då ska en servervakt banna då det inte finns en staff där som bannar de som bryter mot reglerna eller liknande så de är en servervakts uppgift sen om det står en trasig bil mitt på vägen då tycker jag som servervakt att den personen som är där ska Dva den bilen som står mitt på vägen.
Sen om de är så att det är typ 4 på natten och någon skriver något kriminellt i twitter och ingen staff rensar chatten då kan man som Servervakt använda kommandet /clearchatforall men Servervakter ska egentligen helst inte göra så som servervakt men ibland får man göra om de behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill som sagt finnas som ett litet hjälp på servern när de är folk som inte kan bete sig på ställen och om staffs inte bannar dom så vill jag finnas där för att banna de som inte kan bete sig om inte staffs som sagt gör de.
Jag vill också bli servervakt för att då kan man också kicka folk som e nya till rollspel och det inte förstår so kan man lära de också. Jag vill bli servervakt igen för att jag vill som sagt hjälpa så mycket jag kan som severvakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt abuse det kan vara att du tillexempel vara att du är i en skottlossning och du dör och då väljer du att revva dig själv för att komma tillbaka till scenariot eller liknande för att bara vinna scenario eller inte att bli av med vapen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka