Accepterad Ambitionz | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Ambitionz

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? david karlsson

Vad heter du på discord? Ambitionz#0001

Ange ditt födelsedatum 15 December 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla tider om jag e hemma

Hur länge har du varit medlem på Unive? över 1 år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 16 gånger

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? servervakt de är en person som hjälper staffs att hålla koll på serven så att de inte blir mycket lallare på servern eller folk som förstör för folk som försöker att ha kul att spela på servern så att folk inte tycker att de är kul så att de faktiskt tycker att de är kul utan att någon förstör för en när man ska rpa.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag borde bli servervakt för att jag är bra på alla regler och ska försöka att sänka nivån av lall och regelbrott och försöka att göra så mycket jag kan för att göra så att de minskar med regelbrott på piren och försöka göra så att de blir mindre lall och copbait på servern så jag vill egentligen bara hjälpa till så att de minskas med regelbrott på servern så mycket jag kan så at folk ska tycka de är kul att spela utan att någon förstör för dom.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt de är en som bannar direkt när nån antingen gör fel direkt eller bannar när de är grova regelbrott som andningen kan skada server på något sätt eller nån som förnedrar eller kränker någon på servern så att den personen blir ledsen eller tar de på allvar. en bra servervakt de är en som inte lallar och tar allt seriöst och gör inga regelbrott.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption de kan va att man överanvänder sina perms som t.ex. bannar i scenario eller revva i scenario.
de som kan va korruption de är att man bannar mitt i en kidnappning som man är tagen i eller innan man blir tagen bara för att inte bli tagen eller bli av med vapen.

+rep tyckte att du var en bra staff tidigare, så tror att du kommer klara av detta!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka