Accepterad amazing_rose338 | Medlem ansökning (Appzy5), [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjick

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199053808644/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? amazing_rose338

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. Han heter Lasse öbom och fyller 23 år i oktober. Han är uppvuxen i en liten by som heter Norhhyttan och hans liv var svårt på början för han var hemlös i 6 år och hade det tufft med familjen och pengarna ända tills en rik trevlig man kom fram och erbjöd hans familj ett hem och pengar, De tog emot pengarna och började söka jobb och efter ett halvår fick båda föräldrarna jobb och började tjäna mycket pengar. Lasse började få det lättare i skolan och i 14 års åldern började han klippa gräs och jobba på komun så han tjänade en del slantar. När han började åttan börja han träna som en dåre och fortsatte så i flera år och fortsätter även nu. Lasse är en riktig tuffing som gillar att träna och ragga brudar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är uppriktig och lyder reglerna som man ska och gillar spelet som det är och är inte taskig mot någon

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av just unive är att det är den mest (seriösa) roleplayen av dom alla och att det finns alltid något att göra, trevliga människor och roliga jobb. Jag kommer bidra med det mesta jag kan som sakt jag kommer vara uppriktig, lyda reglerna och sköta mitt jobb som man ska och inte lalla runt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att massor av mina vänner spelade Unive och sa att det var den bästa servern av de alla så jag ladda ned fivem och gick direkt in på Unive och märkte oj detta spelet är verkligen seriöst och därför bestämde jag mig för att också vara seriös.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att sköta mig som jag ska, skaffa mycket pengar, Ansöka till det jobb jag känner bekväm i och skaffa många bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att vara så trevlig som möjligt, skaffa ett bra jobb som jag gillar och samla ihop pengar som jag kan köpa en lägenhet och massa bilar för.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja! Jag är inne ungefär varenda dag förutom när det åskar och internetet inte fungerar!
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top