Accepterad amazing_rose338 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjick

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053808644/

Ditt Hex-ID: 1100001412e2404

Vad är din discord tagg? Tjick#5722

Vem var det som bannade dig? Truckspotter

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: karate.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde runt i en gurkbil i polisstationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tråkigt så jag drog till polisstationen och skulle hälsa på min polare. När jag kom dit så svarade ingen så jag körde inte in men precis utanför dörren med men gurkbil så att min polare skulle komma ut. Min polare kom inte men hans kollega kom, en kollega som jag kände igen och var kompis med tidigare. Han bad mig att lämna platsen och jag lyssnade inte på han för att han aldrig lät mig prata. Han rikta tazer och sköt ut mig ur bilen, sedan så sa jag förlåt och drog där ifrån, några sekunder efter så blev jag bannad för copbait.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att truckspotter gjorde en rätt ban för att jag ville ju ha polisens uppmärksamhet! Jag tänkte inte på konsekvenserna att jag kunde bli bannad, det enda jag tänkte på var att få prata med min polare. Detta var dumt av mig och nu har jag tänkt efter! Detta ska inte ske igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Allt möjligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat struntat i att köra in med min gurkbil och istället försöka prata med dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska köra in med min gurkbil vid polisstationen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Eftersom att truckspotter inte är staff längre så får en högre uppsatt ta han om detta. @Moezz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka