Nekad amazing_rose338 | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjick

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053808644/

Ditt Hex-ID: 1100001412e2404

Vad är din discord tagg? Tjick#5722

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Ljungens ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sparka ner folk från min hoj

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åkte runt på min hoj sedan så lärde vi oss att sparka från motorcykeln och så testa vi det på folk. När vi gjorde det en stund så vart jag bannad för mild rdm och mild lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju en korrekt ban men jag fattar inte varför min ban överklagan fortsätter att bli nekad! Jag blev bannad i 4 dagar för at tjag sparka ner folk från hojen. Jag har ju lärt mig att man ej ska göra det, jag ångrar det som bara den. Men jag har fått min läxa, jag har fått väntat i 3 dagar utav 4 och har tänkt nu så nu vet jag att jag absolut inte ska sparka ner folk! Jag har ett jobb i unive och spelar det för kul men efter ett misstag som jag ångrar får jag inte en andra chans för. Kan jag inte få en andra chans att ställa allt till rätta?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ungefär allt möjligt och jag har speciellt tagit lärdom efter denna kan jag allt säga!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat struntat i att göra det på folk bara!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% att jag aldrig kommer göra detta igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka