Accepterad Amarcc | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daidalos

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199482294003/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ab84ef3

Vad är din discord tagg? .daidalos.

Vem var det som bannade dig? raaban

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-08 200438.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev insatt i isoleringen och valde att rpa på att jag slog sönder en ruta och sedan valde jag att rpa på att jag kom ut genom att en annan grabb bar ut mig och de sågs som bugg abuse men jag fattar it riktigt då jag sett andra rpa på de och tänkte isf att man fick de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt inne och jag letade dfter en telefon på benkar o sånt och då kmr massa poliser och griper folk och jag blir chockad över det så jag går dit och frågade vad som hände och då grep de mig o satte mig i isoleringen, jag har som sagt int gjort ngt så jag valde att rpa som ja sett andra göra genom att jag slår ut fönstret och då bär han ut mig och sedan rpar min polare på de me.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan ta att det ksk var lite bug abuse men tkr att flera isf borde blli bannade på de då de är många som gör samma sak

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara blivit bannad för PWG och de var för länge sen och då lärde jag mig att rpa på skador

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väntat på att ngn skulle komma o öppna isoleringen ist för att gö som ja gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa inte bära varnadra genom väggar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka