Accepterad Amar23 | Medlem ansökning [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amkic yee

Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169425796/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amar

Vad är ditt discord namn? Amar#1379

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2008

Berätta om din karaktär. Hans pappa är alkoholist och hans mamma har gått bort. Lukas har haft en tuff uppväxt för lukass mamma dog i en bilolycka när lukas var 5 år. Lukas pappa hatar lukas för att han inte vill ha några barn för han är ensam ståendes pappa och lukas pappa trodde att det var lukas som döda hon. Just nu är lukas hemlös så han har ingen stans att bo nu sitter lukas utanför ica och tigger pengar. Lukas har inga vänner typ pågrund av att han är hemlös. Lukas har en rik vän som han träffar när han sitter utanför ica och tigger pengar och då sa min vän vad gör du här har du inget hem? Jag svara Nej jag fick inte bo kvar där hemma med min pappa. Okej vill du följa med mig hem. Jag svara jaaam Okej hoppa in i bilen. Jag hoppar in i hans tesla och vi åker hem till han. Här har du ditt rum. Tackk. Det finns mat där nere så du kan bara gå ner ditt och äta så kan du också ta en bilnyckel så får du en bil av mig. Tack nu håller lukas på att spara pengar till ett hus!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill höja min rp nivå högt och ha roligt som medlem in den staden. Jag vill träffa nya kompisar osv och det finns mer möjligheter en medlem jag vill skaffa jobb som medlem också och ha det roligt med de andra medlemmarna och ha en hög rp nivå endå

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive värkar vara en realistiskt rp server för man måste jobba sig fram till sina drömmar typ det är inte bara att spawna fram en bil igenom en meny son andra serverar har man måste köpa en telefon först och sen ska man kämpa sig fram till det man vill bli och det är inte bara att gå till polisstationen och fråga får jag jobbar här unive är en sån realistisk server

Hur hittade du Unive? Jag kollade runt på twitch och då såg jag en som hade live på just unive och då fråga jag Vilken server han spela på och då sa han unive och då sa han skriv !server så skickar de discorden och jag fortsatte kolla på stremen och då tyckte jag att servern var bra och då joina jag discorden och sen sitter jag här och ansöker till servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara så realistisk som möjligt och ha en hög rp nivå och att i alla scenarion kunna roleplaya oavsett vad det handlar om. Desutom att dessutom att göra servern bra igenom att ha en hög rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål i unive är att bli framgångsrik typ att äga egna företag och att tjäna mycket pengar men det som är viktigast är att få mycket kontakter i min mobil i spelet så man känner sig välkommen i servern så jag inte bara åker runt där själv och har tråkigt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Vidare, när du är vidare till intervju ska du bli tilldelad rollen @Väntar medlemskap-intervju och därmed ska du kunna ansluta till kanalen Väntar på intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka