- Meddelanden
- 214
- Reaction score
- 19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gripens taxi bolag
Vad heter du IRL? Amar
Vad heter du på discord? Amar#1379
Hur gammal är du? irl år jag 15 ingame år jag 21
Hur många timmar har du på Fivem? 82t
Varför vill du just bli chef på det jobbet? får jag tyker det er roligt jobb och jag har lite erfaringheter jag gillar bilar och köra rundt folk.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? asså vet inte hur ni menar på men asså jag ska va trevlig och va snall köra alla om det trengs ska inte bråka med dom.l
Berskiv din karaktär? singel 21år gillar bilar jobbar inte får pengana gillar samarbeta med personer
Hur ofta kommer du vara inne? typ hela tiden jag spelar typ 8 timer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? aa jag har spelat gjette lenge på serveren och komma alltid
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar bara på unive och alltid komm a gjöra det.
Har du läst våra Regler? aa det har jag lesar det verje dag.
Vad heter du IRL? Amar
Vad heter du på discord? Amar#1379
Hur gammal är du? irl år jag 15 ingame år jag 21
Hur många timmar har du på Fivem? 82t
Varför vill du just bli chef på det jobbet? får jag tyker det er roligt jobb och jag har lite erfaringheter jag gillar bilar och köra rundt folk.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? asså vet inte hur ni menar på men asså jag ska va trevlig och va snall köra alla om det trengs ska inte bråka med dom.l
Berskiv din karaktär? singel 21år gillar bilar jobbar inte får pengana gillar samarbeta med personer
Hur ofta kommer du vara inne? typ hela tiden jag spelar typ 8 timer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? aa jag har spelat gjette lenge på serveren och komma alltid
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar bara på unive och alltid komm a gjöra det.
Har du läst våra Regler? aa det har jag lesar det verje dag.