Amar | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Amar

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Amarttv/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amar

Vad är ditt discord namn? Amar#0974

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär växte upp i en by i bosnien, när det var krig så flyttade vi till Sverige och här började vi odla kannabis och sälja vapen som var importerade från bosnien. Jag var 12 år gammal när kriget startade. När jag kom till Sverige så träffade jag en birgitta som gav mig mitt första jobb som bil-försäljare. Jag jobbade där i tre år tills jag tog polisutbildningen. Utbildningen varade i 3 år och sedan fick jag mitt första jobb som vakt, efter ett år blev jag en polis som gjorde allt jag kunde för att skydda den svenska befolkningen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill få ett jobb, och därför behlver man vara whitelistad, jag vill inte leva som en tiggare. Jag vill också förbättra mitt rp och möta nya folk på olika arbetsplatser.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att detta är Sveriges bästa server, och jag vill spendera min fritid på den.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern genom några kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jobba som polis och skydda den svenska befolkningen. Jag vill även möta nya kompisar som jag kan ha det trevligt med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, men jag har gjort det och jag har erfarenhet.

Tillbaka