Accepterad Amanda03 | Medlem ansökning [Adde torn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amanda03

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amanda

Vad är ditt discord namn? dedsecen#0666

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter nova hon är 21 år gammal och har haft en bra uppväxt under hennes år i gymnasiet gick det bra fick nästan A i alla ämmnen och det gick bra för hon sen när hon valde gymnasiet så valde hon vård och omsorg för hon va intresserad av att bli sjukvårdare det gick bra och nu så håller hon på att plugga vidare till att bli sjukvårdare och det går bra för henne Nu

och nu så är hon och proar på sjukhuset på unive för att hon vill kunna bli en bra och utbildad sjukvårdare för att sedan kunna nå sitt mål som är att bli sjukvårds region chef och det va det enda sedan hon va liten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer gör är att jag kommer ha mycket social rp och göra många roliga scerion nu om jag blir sjukvårdare som mitt mål är och jag kommer även att försöka snacka och skapa många nya kontakter eftersom jag e ny på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder är att man ska inte spela för att ens egna sida bara ska ha det kul utan att man ska verkligen spela för att dom man spelar emot också ska ha det kul och att det ska vara kul för båda parterna

Hur hittade du Unive? Genom Fivem Comunuty

Godkänd efter muntlig intervjuv, Välkommen till unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka