Nekad Amadou | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amadou

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Jag har gta på epic games det funkar väldigt bra att spela unive med

Vad är ditt namn i verkligheten? Mamadou juwara

Vad är ditt discord namn? Mamadou🇬🇼#8279

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter amadou alltså en förkortning av mitt namn Mamadou han är 23 år gammal. Amadou är väldigt intresserad av bilar och är sugen på att jobba som sercuritas eftersom han är en väldigt lag lydig individ som gillar att prata med andra människor och skapa större social krets. Amadou kommer från en väldigt kriminella bakgrund men han vill ändra på det och skapa ett nytt lagligt/laglydande liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har testat många svenska och amerikanska serverar i fivem men ingen av de känns som unive jag trivs väldigt mycket.

det är väldigt seriöst med rp vilket jag gillar och att adminsen osv är väldigt schyssta mot mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en vad seriös spelare jag är laglydig jag är aktiv i servern och kan bidra och hjälpa med nya idéer och scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att man ska RP så bra man kan och göra scenariot så roligt som det bara går för mådde parterna och inte bara för sin egen vinning.

Hur hittade du Unive? Alla mina vänner spelarar det en av de är polis och den andra securitas jag tycker det verkade jätte kul när jag var hos de och kolla på så jag ville testa och nu har jag fastnat på den här roleplay servern som är fantastisk.

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Försök igen om 24 timmar.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka