Accepterad Amadeuz1355 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amadeuz1355

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: det behövs inte det är dc ban

Ditt Hex-ID: det behövs inte det är dc ban

Vad är din discord tagg? amadeuz8853

Vem var det som bannade dig? vet inte för det vart en dc ban.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? körde på en annan server och gick till unive då från min gamla server sa en kille till en staff att banna mig pban från dcn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja att jag och han snackade för han hottade mig med att gå till min gamla server och inte vara kvar på unive då skrev jag jag kör på unive tills jag får pban, då skrev han till en staff

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte för han skrev till en staff men vet inte vad han skrev.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft dc ban innan vad jag vet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte! för han bara gjorde det från ingen stans staffen, han från min gamla server sa till han att göra det så nej vet inte vad jag skulle göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaaa för jag gillar unive så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok då vet jag kommer inte göra det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka