Accepterad amadeuxa232 | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amadeuxa232

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? amadeuz

Vad är ditt discord namn? amadeuzanundi

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Melwin Johansson, en är 23-år har en stark vilja och en passion för att sprida glädje, växte upp i en liten by utanför unive. Trots att livet inte alltid var enkelt för honom, har Melwin kämpat sig igenom utmaningar med ett leende på läpparna.

Melwin är förtjust i blå ljus och finner en särskild frid i deras sken. Det är som om det blåa ljuset speglar den lugnande atmosfären i den lilla byn där han bor. Han har en speciell talang för att skapa en positiv atmosfär och älskar att göra folk glada. Hans engagemang för att sprida glädje har gjort honom omtyckt bland vänner och grannar.

Skolan var dock en tuff period för Melwin. Han kämpade med dyslexi, vilket gjorde lärandet mer utmanande. Tyvärr mötte han även mobbning, där några klasskamrater ifrågasate att han inte kunde läsa . Trots dessa svårigheter visade Melwin en imponerande uthållighet och envishet. Han övervann de hinder som dyslexin och mobbningen skapade, och hans kampmotivation gjorde honom starkare.

Melwins föräldrar, som själva stod inför utmaningarna att stödja honom genom skolan, visade en oöverträffad kärlek och stöd. Trots sina egna begränsningar gjorde de sitt bästa för att hjälpa Melwin att blomstra och växa. Deras ovillkorliga kärlek och stöd blev en viktig faktor för Melwins framgång.

Idag, som en 23 årig, fortsätter Melwin att inspirera andra med sin positiva inställning och önskan att göra skillnad. Han är en påminnelse om att varje utmaning kan övervinnas med uthållighet, kärlek och en vilja att sprida glädje till andra. han skulle bli sjukvådare

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att göra mycket jobb i servenoch göra serven bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär vanligtvis att en person eller grupp agerar på ett sätt som främjar eller gynnar den andra parten, snarare än att sträva efter sina egna intressen eller vinster. Detta kan vara en medveten strategi eller en handling av uppriktig samarbetsvilja.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kritik Ge konstruktiv kritik och undvik nedvärderande, anklagande eller kränkande uttryck.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag varit har varit sjukvårds chef och securitas chef

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har rp länge och varit om mycket vinom rp ps jag har dyslexi

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka