Inaktuell Amadeus Nordström | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amme Remslir

Medlem
Meddelanden
257
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Amadeus

Ditt discordnamn: curry_e_gott

Ditt Hex-ID. steam:110000140dd6d8a

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna hjälpa till och göra RP:n bättre för servern. Jag kommer vara aktiv och trevlig mot alla som jag stöter på. Jag kommer däremot inte göra några undantag när det gäller lallare och liknande. Det ända jag vill är att servern ska få mera spelare och utvecklas ännu mera. Jag kommer vara snabb, effektiv och noggrann med allt som jag gör. Jag är väldigt trevlig mot alla som jag möter. Om någon skickar reports så ska jag vara där så snabbt som möjligt och åtgärda saken. Det är väldigt viktigt att vara snabb och effektiv när det gäller donationerna. Om man är långsam och otrevlig så kanske kunden inte vill köpa det han hade tänkt. Jag ska alltid behandla folk med respekt. Jag ska bemöta andra som jag hade viljat bli bemött. Jag kommer alltid sträva efter ett bättre unive. Jag brinner verkligen för att hjälpa andra människor. Jag ska alltid försöka hjälpa så många jag bara kan. Jag tycker även att staff är ett roligt jobb.

Jag kan även lite commands:
/ban (id) (anledning) om man ska banna.
/unban (hex-id) (anledning) om man vill göra en unban
/sc så skriver man i staffs chatt ig
/noclip så blir du osynlig och kan flyga
/who så kollar man medlemskap eller om personen är kriminell
/togglename då ser du steam namnet
/toggleid då ser du allas id
/addkey (nyckel id) skapar en nyckel.
/kick (id) (anledning) då kickar du någon från servern.
/goto (id) då teleporteras du till spelarens id.
/bring (id) då drar du en spelare till dig
/reportlist får upp en lista av alla reports
/svban (id) (anledning)
/freeze (id) så fryser du en spelare
/unfreeze (id) så gör du så att spelaren kan röra på sig igen
/tpm så teleporteras du till gps som du valt
/dv (meter) så tar du bort fordon
/ooc så skriver du i ooc till alla på servern
/ped (id) så ger man en person pedmeny
/giveitem (id) man ger en person ett item
/skin (id) då ger man spelaren en meny så att den kan ändra sin karaktär
/v (spawnnamn) så tar man fram ett fordon
/spec (id) så kollar du på en spelare
/spec off (id) så slutar du kolla

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att rpn behöver en förbättring då jag ser mycket lall på servern. Det finns mycket dålig rp på piren som att man slår på bilar och snor de utan anledningar. Jag tycker även att det snackas mycket ooc på servern vilket inte heller är så bra. Just ooc snack förekommer mycket. Det kan vara att man snackar om vilka knappar man ska trycka på och liknande saker. På piren så kan det vara folk som snackar om vapen och liknande rätt ofta. Sedan så finns det många kriminella som inte stannar när polisen stoppar dem vilket inte heller är bra. Sedan tycker jag att det kan vara segt i don rummet ibland då det kan sitta många och vänta medans det bara är en don ansvarig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer vara samarbeta bra med andra staffs och vara aktiv. Jag kommer kolla mycket där jag vet att det är dålig rp som på piren. Om jag ser att någon sitter i don rummet så kommer jag hjälpa de på ett trevligt och effektivt sätt. De som lallar hör inte hemma på servern och det ska jag se till. Om det är folk som snackar ooc så kommer jag skriva /m och ge dem en varning om det är första gången. Om man inte stannar för polis så kommer jag ta de åtgärder som krävs för att få bort sånt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff ska man se till att man tar åtgärder på all dålig rp och lall som kan skada serverns rykte. Om man inte agerar på de viset så blir rpn sämre vilket inte är bra för servern. Som staff ska man vara snabb och effektiv. Man ska även vara trevlig om man är don ansvarig och sådana saker. Man ska kunna samarbeta med andra i staff teamet och vara trevlig mot dem.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Det varierar ganska mycket men 4-5 timmar en vardag och 6-7 helger och lov.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag joinade förra året men jag har tagit pauser ibland så kanske 6-7 månader med allt sammanlagt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfarenheter men jag hoppas på att lära mig mera. Jag är servervakt nu men jag vill hjälpa till ännu mera än vad jag gör nu. Just nu kan jag bara banna i en timmer och kicka vilket inte hjälper fullt ut.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

+rep riktrit duktig på RP gör bra utdragna senarion och hade passat bra som staff

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka