Nekad Amadeus Fredriksson | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amadeus Fredriksson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity/id/AmadeusFredriksson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amadeus Fredriksson

Vad är ditt discord namn? fredriksson#9913

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Larsson han är 21år gammal. Han från början var en the lost mc medlem, hans liv gick att vara med klubben, han började som supporter till klubben. Rogers dröm är att bli medlem i the lost mc för att han älskar motorcyklar. motorcyklar för Roger är det bästa som finns för det var det intresset som att Roger kom in i mc kulturen. Roger gillar även sport fast det slår såklart inte motorcyklar men han gillar boxning för att han boxades första gången när han var runt 15 år. Han gillar också muskel bilar för när han var 17 år så började han bygga en egen så han tycker fortfarande om det. Just nu så är Roger bor just nu i ett motell i en stad och han hade faktiskt en bil en Dodge Challenger 1969 den är Rogers favorit bil nu. När Roger var ett barn så hade hans familj en hund som hette Wolf. Wolf var en fårhund. Wolf betydde väldigt mycket för Roger för att hans föräldrar dog när Roger var 8 och då brukade han gå ut och gå en runda med Wolf. Innan Rogers liv gick till the lost mc 18 årsåldern så brukade han vara ute med sin motorcykel som han köpt. En aktivitet som Roger verkligen gillade var byggande av bilar. Rogers mål är att kunna köpa en ny motorcykel.
Roger saknar verkligen att åka motorcykel och i sin Dodge Challenger 1969.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill spela på en server som är bra och man kan hitta nya kompisar och man kan ha det kul och jag tycker eran server är bra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en bra serven och det är många trevliga personer där och dom servarna jag har spelat på är inte lika och det finns många bilar i denna serven och jag tycker ni har gjort bilarna bra som dom ser ut som i värkligeten

Hur hittade du Unive? genom discorden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill gärna ansöka till en motorcykel klubb

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att börja i en motorcykel klubb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det tror jag inte jag har ju spelat på andra servrar men inte hela tiden jag har byt för jag tycker inte dom är så bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka