Amadeus Fredriksson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? 76561198993591347 AMADEUSFREDRIKSSON
Vad är ditt namn i verkligheten? Amadeus Fredriksson
Vad är ditt discord namn? fredriksson#9913
Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2006
Berätta om din karaktär. Jobbat som brandman och polis ålder 45. ´Han är bra på att ta hand om personer och vara snäll
Bilar lastbilar motorcyklar och andra fordon
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit på andra servrar innan och vet vad man ska ha för beteende på en server kommer vara inne minst 15:00 till 21:00
och att jag tar inte in saker i rpt som jag hört ooc
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det värkar vara en bra server som jag ser på streams och liknande och det ser lockade ut
Hur hittade du Unive? på livestreams och youtube och liknade sidor
Vad har du för mål med ditt rollspel? att alla ska ha kul och bidra med det man kan och har.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna bidra roleplay så bra som möjligt så alla har kul och att det inte blir tråkigt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Amadeus Fredriksson
Vad är ditt discord namn? fredriksson#9913
Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2006
Berätta om din karaktär. Jobbat som brandman och polis ålder 45. ´Han är bra på att ta hand om personer och vara snäll
Bilar lastbilar motorcyklar och andra fordon
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit på andra servrar innan och vet vad man ska ha för beteende på en server kommer vara inne minst 15:00 till 21:00
och att jag tar inte in saker i rpt som jag hört ooc
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det värkar vara en bra server som jag ser på streams och liknande och det ser lockade ut
Hur hittade du Unive? på livestreams och youtube och liknade sidor
Vad har du för mål med ditt rollspel? att alla ska ha kul och bidra med det man kan och har.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna bidra roleplay så bra som möjligt så alla har kul och att det inte blir tråkigt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej