Accepterad Ama99swwee | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swerxxzz

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Ama99swe#7856

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2009

Berätta om din karaktär. En 34 årig kille som är född i Paletobay. Vid fyra års ålder så adopterades Magnus till Losantos city. Som liten så var han väldigt undernärd då han fick väldigt lite med föda. Då man inte borstade tänderna på Magnus så va hans tänder ruttna. Magnus hade också en synskada som orsakar blindhet. När Magnus tillsammans med hans adoptivföräldrar kom till Losantos så blev det direkt besök hos optiker, Läkare, Tandläkare med mer för att försöka lösa problemen. Magnus öga gick att rädda tack vare att man satte ett plåster för det goda ögat för att tvinga upp synen. Magnus fick gå runt med den i 3 år.
Efter tre år så va synen uppe till 89% men kan försämras med åren. När Magnus besökte tandläkare så var han vid sex års ålder tvungen att dra ut alla ruttna tänder i väntan på nya mjölktänder. Magnus gick senare på Dagis men förstod ingenting av vad folk sade då han bara kunde prata engelska. Men tack vare att Magnus pappa läste svenska böcker och prata Svenska med Magnus så lärde sig Magnus Svenska snabbt. Magnus fick dock gå ett år längre på dagis för att lära sig mer Svenska. När Magnus började ettan på lågstadiet så märkte man att Magnus va väldigt sprallig som person och tappade lätt fokus. Man gjorde direkt en utredning på ADHD/ADD vilket visade sig posetivt. Magnus är diagnoriserad som ADHD och fick snabbt läkemedel mot det. Men läkemedlet fick Magnus att bli Deprimerad, han slutade prata med folk och ville bara va själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra roliga scenarion som kommer vara roligt från bådas håll och sen så kommer mina scenarion inte vara lalliga utan dem kommer vara seriösa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra så att man gör så att motpartnern vinner så man själv inte bara vinner

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade servern för typ 2år sen sen tog jag en pause i slutet av 2022 och började köra igen för typ en vecka sen och jag har tyckt att rp nivån har blivit bättre på servern

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatisk nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka