Nekad Ama99swee | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ama99swee

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/muppfamiljen/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? ama99swe#9387

Vem var det som bannade dig? hugo9211

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag blev bannad för powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte rpa på mina skador som jag skulle ha gjort och jag förstår att de va fel de hag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hämtade min kompis och sen så blev vi jagade av en kille i en svart bil sen så skulle jag köra ner på motorvägen och så kråkade jag in i en stålpe och så sprang jag därifrån men jag körde inte så snabbt jag körde typ bara 80 90 kmh sen så blev jag bannad i fem dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den skulle ha vart lite kortare än fem dagar

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad förut men jag har lärt mig av min ban som jag fick nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha stannat kvar i bilen och inte springa där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och jag kommer inte göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Detta du gör här är powergaming och det är väldigt illa att du som också är kriminell bryter mot det. I detta fall gör du scenariot väldigt tråkigt för motparten också genom att bidra med denna RPn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka