Accepterad AM1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AM1

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/officiellam1/

Ditt Hex-ID: 110000162eb6d3c

Vad är din discord tagg? mahmoud_yt4

Vem var det som bannade dig? mariccccc

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-26 074425.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att jag körde på folk vid sjukan men det var inte meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade släppt av min kusin vid sjukan sen väntar jag i bilen men sen tänkte jag köra lite då han tog för länge på sig men min dator laggade sönder då jag har en dålig dator och då dysnca jag i både bilar och folk men det var inte meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är lite felaktig då det är min dator som är inte så bra och det var inte dirket meningen att göra det + att jag inte är svensk min kusin spelar på denna serven och han har lärt mig alla regler och allt så jag vet att man inte får köra på folk men det var dsync. Hoppas jag kan få en till chans då det är mitt första gång jag blir bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag kunde ha inte kört bilen och väntat på min vän men tänkte inte mycket på det då jag inte visste att man kunde dsynca. Kommer inte göras om ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att det är bäst att vänta än att köra så man inte råkar köra in i folk bara för att man har en dålig dator kommer alfrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka