Nekad Alz | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alz

Aktiv Medlem
Meddelanden
603
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060611345/

Ditt Hex-ID: 11000014195f111

Vad är din discord tagg? Alz#9999

Vem var det som bannade dig? Yro#5067

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-03 185514.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att yro valde att banna mig för att jag valde att c logga mig för att jag blev skjuter till döds sen så valde jag att c logga för att inte tappa mina saker sv abuse jag rpade med revive med att använda mig av /e cpr och då rpade jag med det och sen revive. Spawnmenu abuse jag valde ta spawnmenu till gäng huset för att inte bli lottad på mina saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några vänner från gänget åkte ner till hamnen sen så började ett gäng vid hamnen skjuta mot oss så vi började skjuta tillbaks sen så åkte vi lite längre ner vid hamnen sen så flög jag ut genom bilen för jag hade inget bälte sen så skjut dom mot mig så jag tog och då tog jag spawnmenu till gäng huset sen så revivade jag mig själv och sen stängde jag av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det inte va en felaktig ban för jag valde göra dom misstagen att sv abuse spawnmenu abuse c logga så det va ingen felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm rdm sunt och c logg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnit tänkt ett steg före innan jag gjorde dom misstagen jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag det har jag gjort att jag aldrig ska göra så igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka