Nekad Alz | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alz

Aktiv Medlem
Meddelanden
603
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexnader

Vad heter du på discord? Alz#9999

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så är ja hemma runt 15:30 och då spelar jag fram till klockan 22:00 fast på helger så är jag aktiv mellan klockan 10 eller 11 det beror på när jag vaknar sedan när jag vaknar så är jag aktiv till antigen 01:30 eller 02:00 och längre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på ett och ett halvt år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad totalt 11 gånger. här är bevis https://gyazo.com/5fab8e3d5beb5664e6f3abbaab79e35f

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att ha uppgift som servervakt ska vara allvarligt och som kallad profisionellt. Man ska se till att göra ett bra jobb och kolla så att hålla koll på omgivningen och med att hålla koll på menar jag att man ska se till att folk håller ett bra RP. som en servervakt så kan man också hjälpa mycket till i servern och med andra ord att "förlätta ledningen"

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför? Ja för att jag har sett att andra servervakter och typ andra staffs ser inte till att folk gör dumheter så jag är här för att underlätta och hjälpa till. Också med det är att jag ska få Unives RP nivå så gott o bra som möjligt för det är ganska höller om buller just nu. Jag är som sagt här för att hjälpa till Unive så att det blir ett bra RP och samhälle i servern!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse: Det är tillexempel om något händer eller om jag hamnar i slagsmål och då så kan folk komma åt att revivea sig själv som är abuse och då använder jag att typ vinner för mig själv. Det är abuse. Korruption: Korruption som kan ske och förekomma när man är servervakt är tillexempel om jag ska storma något hus (gäng) så kan man komma åt och ha på "Toggleid" kommandom så att man kan se igenom väggar deras id och att man kan se vart dom är. Det är korruption.

Nekad, ¨har inte varit medlem i 30 sammanhängande dagar¨

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka