Accepterad Alz | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alz

Aktiv Medlem
Meddelanden
603
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? alz9999

Ange ditt födelsedatum 13 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. .Om dagarna brukar jag gymma, jobba, hänga med vänner, festa bland annat tar det lungt vissa dagar när man känner att det behövs. Nu när sommaren börjar närmar sig kommer det vara mycket aktivitet ute i solen men spelar alltid om inte det kmr ngt i mellan som t.ex häromdan var jag tvungen o sticka under ett scenario där en av mina vänner låg på sjukan pga hjärtklappningar men sånt är livet. Jag spelar unive varje dag, olika tider beror på vad som händer just den dagen. Skulle det vara ngt så rapporterar jag in det förstås så servervakt ansvariga vet vart jag är någonstans om det skulle ske ett sv-möte den dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på ett och ett halvt år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad totalt 11 gånger. här är bevis https://gyazo.com/5fab8e3d5beb5664e6f3abbaab79e35f

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. eras uppgifter på servern är att dva söndriga/buggade bilar eller som står mitt på väggen och ingen vägra flytta på den. En server vakt kan kicka och sv-banna folk som inte tar sin rp seriöst och inte beter sig, skulle det vara något stort server vakten vill förlänga bannen så kan han/hon skicka bevis varför personen blev sv-bannad, måste ha bevis och anledning innan man bannar folk. Server vakter kan också revva folk men vissa på servern brukar abuse den lite ibland. En server vakt ska försätta rpa på servern fast dem har perms ingame och det ska absolut inte betyda att dem har mer makt ig eller OOC.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för ser jag någon som inte följer communitys regler så kan jag ge personen varning och så får man se om personen beter sig annars blir det bann. Jag vill hjälpa servern för att få folk beter sig när dem inte gör det. Jag har varit med många gånger där folk tramsa och t,ex siktar vapen på varandra som dem känner ig, vilket i irl så siktar man väl inte vapen mot en kompis? Så man har ju sagt till *sikta inte på varandra* men vägrar lyssna så därför finns det en anledning varför jag vill vara server vakt så man kan ge varningar eller bann.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan menas att din vän skriver till dig på discord att banna en viss person för att de gör så att han förlorar ett scenario ig. Du kan abusa dina perms genom att revva dig själv där du han blivit skjuten eller att revva någon annan som har dött på samma sätt, du kanske inte vill spendera ig pengar på mat så du revvar dig när du är hungrig ig. Du kan kicka/banna en polis som har stannat dig för att du inte vill förlora körkort eller något annat ig, du kan ha toggle id på i skott scenario och veta vart alla är.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka