Accepterad ALxeL | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AxeL#3067

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803347214/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? ALxeL#3067

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Momo och kommer från Somalia, han har varit en snäll och trevlig grabb när han var liten under sin skolgång. Men han började hänga med fel personer senare i livet. Så hans föräldrar och syskon blev drabbade och hamnade i skiten också. Ahmed har en bror som heter Juan Momo. Ahmed är 21 år gammal och håller på med droger och vapen, han har varit kriminell i 3 år med sina bror. Förra sommaren så fick Ahmed ett erbjudande från ett gäng att vara med dem. Ahmed tackade ja, men han tröttnade på dem jävla amatörerna, han sket i det gänget och fortsatte själv. Ahmed har levt i många städer kriminellt. Han har haft det svårt också, så just nu söker Ahmed en ny stad där han kan starta upp ett nytt gäng. Ahmed har med sig 1 bror och 2 kompisar från andra städer, Ahmed vet hur man sköter sina kort och han klantar inte till sig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag brode bli wl för att jag är en mogen spelare och är väldigt bra på rp enligt mig och många andra. Följer alltid alla regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelist för att jag tycker servern är bra och har många mogna spelare samt bra RP.

Hur hittade du Multistaden? Genom FiveM och en polare som inva mig till discorden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bidra med roliga/konstiga och Bra Rp samt kunna umgås med Servern Genom rp. Och kunna umgås med andra folk i servern genom att rpa och ha generelt roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka