ALxeL | Ansökan till Support [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AxeL#3067

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? AxeLitO#3067

Ange ditt födelsedatum 11 September 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag har skola på vardagar och kommer hem runt 17-16 så då går jag in och spelar. Sedan spelar jag till 21:30-22:00 och då går jag från datorn.

Berätta om dig själv Jag heter Axel är 15 år och bor i Örnsköldsvik jag har bott där hela mitt liv och kommer nog alltid att bo här då jag gillar stället. Min familj består av mig, min bror och mamma, pappa. en hund och två katter. Jag spelar golf på sommaren och är faktiskt ganska bra på golf. Mitt handikapp är 29 och är stolt över det. Jag är en glad kille som gillar att spela och vara med familj och kompisar. På sommaren brukar jag vara ute och bada men också spela på kvällen om man inte ska ut. Jag är väldigt trevlig enligt mig själv och gillar alla. Men kan bli lite sur när någon skriker eller svär åt mig men brukar bara skita i dom och köra mitt egna race.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli support/staff så skulle jag nog vara lite mer online för att hjälpa servern så mycket som möjligt.
Jag vill bli staff på denna server för att jag vill prova nått nytt på just denna server har varit staff på en ganska många andra server innan men det blev jättekonstigt med staffs och admins. jag vill också bli staff för att denna server är bra det är bra rp och bra spelare, jag vill hjälpa den här server till toppen av alla svenska serverar jag kommer hjälpa så många som jag kan och hinner, jag kommer alltid svara i report och support och kommer vara ett stöd till server, som en staff ska vara på server helt enkelt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på multi i snart 1 månad och har fasnat för servern totalt. Jag gillar att det finns ett socialt rp så man kan alltid skaffa nya kompisar eller ett jobb.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag gillar alla spelare på servern alla värkar vara mogna och är i en ganska bra ålder spelabassen. Jag vill prova något nytt på multi och vill hjälpa er med support ärende då det kommer in ganska många hela tiden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? folk i support skulle få snabbare hjälp och dom behöver inte sitta och tjata på mods att dom ska komma support utan jag drar dom direkt och ta in dom och frågar vad dom vill

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit staff på många servrar men har aldrig riktigt hittat en bra. Jag tycker jag har väldigt mycket erfaren heter från andra servrar och tycker också om att vara staff och hjälpa till, hur det är att vara staff är en bra fråga det är olika för alla när jag var staff på olika servrar så tyckte jag det var stressigt, Men det var inget jag bryde mig om jag tog det lungt och försiktigt. Men också kul för att kunna vara staff måste man ha tålamod och inte bli arg för det kan vara många som sitter och tjatar på en och fråga hela tiden kan jag få ress kan jag få ress, men att vara staff är också väldigt kul jag tycker om att hjälpa folk som vill ha hjälp med saker och ting jag tröttnar aldrig på detta jobb

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag kan alla kommands. /noclip /bring 35 /revive 35 /kick 35 suntförnuft /bann 35 rdm är några enkla kommands

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag är väldigt bra på att komma ihåg saker så ja det skulle jag säga.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? hoppas min ansökan var bra. Ha en trevlig dag :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka